Piti vielä päästä kirjoittamaan.. purkaa ajatuksia. Tein tuossa jotakin päivää sitten netissä sellasia testejä, joita kuulemma käytetään ihan lääkäreissä. Siinä masennuksessa tuli että ois kohtalainen masennus - ja on muuten jo toinen erilainen masennustesti jossa tulee masennuksen rajalle. Sitten toisena tein sen syömishäiriö testin, jossa tuli että on ainakin jonkinlainen syömishäiriö, mahdollisesti alkava bulimia.. Tiesinhän mä sen, mutta ahistaa silti että joku netin typerä testi voi sen jo paljastaa..
Hirmu ikävä kultaa, tai toisaalta en tiedä huvittaisko nähdä sitä. Silloin kun saa olla sen kanssa, huolet unohtuu ja näin. Mutta sitten kun jätkä usein alkaa selittämään että jotta hän pääsisi siihen ja siihen sarjaan kilpailemaan pitää hänen niin ja niin monta kiloa laihduttaa, tulen väkisin laihdutus taas mieleen ja niin. Sitten kun hän välillä on vitsaillut bulimiasta frendiensä kaa, tuntunut hirmu pahalta. En siis tosiaankaan voi puhua omalle kullalleni ongelmistani..
Kommentit