tein sen taas.
menin syömään karjalanpiirakan ja pari suklaakonvehtia.
vessaan--->
.
pitäisi tehdä läksytkin. käydä lenkillä. tehä vatsalihakset.
Vastaisi edes jätkäni.
ja sä kysyt miksi kyyneleet
sunnuntai, 7. joulukuu 2008
tein sen taas.
menin syömään karjalanpiirakan ja pari suklaakonvehtia.
vessaan--->
.
pitäisi tehdä läksytkin. käydä lenkillä. tehä vatsalihakset.
Vastaisi edes jätkäni.
ja sä kysyt miksi kyyneleet
Kommentit