tein sen taas.

menin syömään karjalanpiirakan ja pari suklaakonvehtia.

vessaan--->

.

pitäisi tehdä läksytkin. käydä lenkillä. tehä vatsalihakset.

Vastaisi edes jätkäni.

 

2127264.jpg ja sä kysyt miksi kyyneleet